Toimitus- ja sopimusehdot

HINNAT

Kaikkien verkkokauppamme tuotteiden hinnat sisältävät Suomen arvolisäveron ja ovat tuotteiden kokonaishintoja ostajalle ilman rahtikuluja. Ostaja on velvollinen maksamaan rahtikulut haluamaansa määränpäähän. Yli 50€ tilauksiin rahtikulut ovat ilmaiset.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Ahvenanmaalle myynti on arvonlisäverotonta ja hinta päivittyy ostoskoriin automaattisesta asiakkaan kirjoitettua osoitteensa.

TILAAMINEN

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

 

MAKSUTAVAT

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Bamboran tarjoamat maksutavat.

 

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

TOIMITUS

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita (jälkitilauksessa), toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Suomeen (ml. Ahvenanmaa):

Posti

Postipaketti

  • Hinta 4,90€
  • Postin ilmoituksen mukaan postipaketti on  yleensä perillä seuraavana arkipäivänä postituksesta. Paketilla on seurantanumero ja se haetaan valitsemastasi Postin noutopisteestä.
  • Ilmoitus paketin saapumisesta lähetetään sähköpostiin ja antamaasi puhelinnumeroon tekstiviestillä.

 

Postin Kotipaketti – ovelle toimitettuna

  • Hinta 9,90€
  • Posti on  yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä, jolloin sovitaan jakeluaika. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä.

     

Posti Express – toimitus työaikana

  • Hinta 9,90€
  • Express-lähetykset toimitetaan lähes koko Suomessa seuraavan työpäivän aikana klo 8–16 välillä. 
  • Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan

Matkahuolto

Bussipaketti Matkahuollon toimipisteeseen toimitettuna

  • Hinta 4,90€
  • Yleensä perillä seuraavana arkipäivänä postituksesta. Paketilla on seurantanumero ja se haetaan valitsemastasi Matkahuollon noutopisteestä.
  • Ilmoitus paketin saapumisesta lähetetään sähköpostiin ja antamaasi puhelinnumeroon tekstiviestillä.

Kansainväliset toimitukset: 

Eurooppa: GLS Euro Business Parcel

  • Hinta kiinteä 15 euroa
  • Toimitetaan kaikkiin Euroopan maihin

 

Lähetyksen postitus

Arkipäivinä, ennen kello 14:00 tulleet tilaukset postitetaan samana päivänä, kello 14:00 jälkeen tulleet tilaukset seuraavana arkipäivänä. Jos tilaus tehdään lauantaina, sunnuntaina tai Suomen kansallisena juhlapäivänä, tilaus postitetaan seuraavana arkipäivänä.

 

Toimittajalle palautuneet lähetykset

Jos asiakas ei nouda lähetystä postitoimistosta tai lähetys palautuu meille virheellisten ja/tai puutteellisten osoitetietojen vuoksi, veloitamme uudelleen postituksesta 8 euroa. 

 


TILAUKSEN PERUMINEN JA PALAUTUKSET

 

Tilauksen peruminen

Kaikilla asiakkaillamme on oikeus perua tilaus ennen toimitusta ja 14 päivää tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Asiakas on oikeutettu täyteen hyvitykseen lukuun ottamatta tilauksen lähetyskuluja. Saadakseen täyden hyvityksen, asiakkaan pitää lähettää meille takaisin tuotteiden kaikki osat käyttämättöminä ja avaamattomina, myyntikunnossa. Lue myös ”Miten palautan tuotteen”.

 

Toimivan tuotteen palautus

Asiakkaillamme on 14 päivän palautusoikeus siitä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteet. Asiakas on oikeutettu täyteen hyvitykseen lukuun ottamatta tilauksen lähetyskuluja. Saadakseen hyvityksen, asiakkaan pitää ilmoittaa palautuksesta etukäteen ja lähettää meille takaisin kaikki tuotteet ja niiden osat käyttämättöminä ja myyntikunnossa, mukaan lukien kaikki tarvikkeet ja alkuperäiset pakkaukset. Mikäli blisteri-pakkaus on avattu, tuote ei ole enää alkuperäisessä myyntikunnossa eikä sitä enää voida hyvittää.

 

Viallisen tai väärän tuotteen palautus

Jos tuotteessa on vika tai olet saanut väärän tuotteen, olet oikeutettu saamaan uuden samanlaisen tai korvaavan tuotteen veloituksetta, mukaan lukien lähetyskulut molempiin suuntiin niiden tuotteiden osalta, jotka haluamme takaisin tarkastettavaksi.

Kuitenkin, asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa tuotteet heti vastaanotettaessa ja ilmoittaa mahdollisista viallisista tai vääristä tuotteista myyjälle 72 tunnin sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Jos asiakas ei tee tätä määräajassa, asiakkaan katsotaan hyväksyneen tuotteet sellaisenaan. Palautuksesta ilmoittamisen jälkeen asiakkaalla on 30 päivää aikaa palauttaa viallinen tai väärä tuote.

Varmista ennen palautusta, että olet huolella lukenut tuotteen mukana tulevan tai verkkosivuillamme olevat käyttöohjeen. Jos palautat täysin toimivan tuotteen, olet velvollinen maksamaan postikulut molempiin suuntiin ennen tuotteen palautusta takaisin sinulle.

 

Miten palautan tuotteen

Ilmoita palautuksesta sähköpostilla [email protected] Sovimme yhdessä miten palautuksen kanssa toimitaan. 

 

Palautusohjeet – näin voit palauttaa tuotteen ilmaiseksi

  • Lue ensin palautusehdot sopimusehdoista
  • Vie palautettava tuote postiin ja pyydä kuitti palautuksesta!
  • Palautussopimuksemme löytyy alla olevalla numerolla.
  • Logistiikan sopimustunnus on 646767 (palautuksia varten)

 

Palautusosoite:

  • Jesi Verkkokaupat Oy
  • Pääskynlento 13 B 43
  • 20610 Turku
  • FINLAND
  • +358452638565

Maksun palautus

Maksun palautus tehdään 5 työpäivän kuluessa siitä kun olemme vastaanottaneet tuotteen palautusosoitteeseen. Palautus suoritetaan yleensä samalla menetelmällä kuin millä alkuperäinen maksu on suoritettu. Viallisista tuotteista palautus maksetaan vasta tuotteen tarkastuksen jälkeen.

 

Force Majeure – ylivoimainen este

Verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. 

 

TIETOSUOJA

 

Proakku pitää tietosi yksityisenä ja turvassa, emmekä anna keräämiämme henkilökohtaisia tietojasi kolmansille osapuolille markkinointitarkoituksessa. Voit myös asioida verkkokaupassamme rekisteröitymättä, jolloin tietojasi ei säilytetä.

 

Mitä tietoja keräämme?

Kun rekisteröidyt tai teet tilauksen verkkokaupastamme, annat vain nimesi, sähköpostiosoitteesi, osoitteesi, mahdollisen toimitusosoitteen, puhelinnumeron ja salasanasi. Keräämme myös tietoja bonus- pisteistä, alennuskupongeista ja lahjakorteista. Nämä tiedot kerätään laillisesti EU:n tietosuoja direktiivejä noudattaen.

 

Miten käytämme keräämiämme tietoja?

Kunnioitamme yksityisyyttäsi emmekä kerää tai säilytä minkään muunlaista tietoa kuin sen, mitä tarvitsemme tilausten prosessointiin. Vain luvallasi, jonka annat tilaamalla uutiskirjeen, voimme lähettää sinulle muutaman kerran vuodessa sähköpostilla tietoa tarjouksista ja/tai uusista tuotteista.

 

Linkit kolmannen osapuolen verkkosivuille

Sivuillamme on linkkejä kolmansien osapuolien verkkosivuille, kuten Checkout Finland. Nämä linkit tarjoavat sinulle mukavan ja helpon tavan maksaa ostoksesi. Näillä kolmansilla osapuolilla on oma tietosuojakäytäntönsä, josta me emme voi vastata tai voi olla vastuussa.

 

Miten muutan tai poistan henkilökohtaisia tietojani

Muuttaaksesi uutiskirjeen tilausta tai muita henkilökohtaista tietojasi, jotka olet meille antanut, kirjaudu sisään ja siirry “Oma tili” osioon. Jos haluat kokonaan poistaa tietosi, ota meihin yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla.

 

Miten suojaamme henkilökohtaiset tietosi

Meillä on käytössä useita keinoja, joilla rekisteröityessäsi tai tilatessasi antamasi henkilökohtaiset tiedot säilyvät turvassa. Tarjoamme sinulle turvallisen palvelimen käytön sekä fyysiset, sähköiset ja hallinnolliset menettelyt turvaamaan sinusta verkkokaupassamme keräämämme tiedot.

 

YRITYSTIEDOT

 

Verkkokaupan proakku.fi omistaa: Jesi Verkkokaupat Oy (2755067-8). 

  • Pääskynlento 13 B 43
  • 20610 Turku
  • Finland
  • Sähköposti: info(at)proakku.fi
  • +35845 263 8565